Aktuelt

VIKTIG INFORMASJON TIL ALLE PASIENTER VED KLINIKKEN, MANDAL

Corona

VIKTIG INFORMASJON TIL ALLE PASIENTER VED KLINIKKEN, MANDAL

Vi ved KLINIKKEN følger myndighetenes anbefalinger og påbud for begrensning av smitteutbredelse av Covid-19 viruset.

Dette innebærer at pasienter ikke skal møte hos oss dersom de har

• Mistanke om smitte
  • Bekreftet smittet
  • Hatt nærkontakt med en som er bekreftet smittet, eller bor sammen med en som er bekreftet smittet
  • Hatt reisevirksomhet utenfor Norden f.o.m torsdag 27. februar.
  • Oppmøte er kun for pasienter med timeavtale. Alle andre bes henvende seg på telefon, online booking, Facebook eller e-post.

Om du har tegn på øvre luftveisinfeksjon (feber, hoste/nysing, sår hals, slapphet), bør du også holde deg hjemme.

Avbestilling av timer gjøres på vår hjemmeside: https://onlinebooking.promed.no/drift

Om du ikke får til å avbestille timen din hos oss via hjemmesiden, send oss en melding på Messenger eller e-post til firmapost@klinikken.no.

Etter tilrådning fra kommuneoverlegen og smittevernlege gjennomfører vi pasientbegrensning. Det vil si at all fysikalsk behandling som kan vente, uten å forårsake uakseptabel forverring skal avlyses.

STENGNING AV KLINIKKEN VED EVENTUELL SMITTE:

Det er viktig at du følger med på denne hjemmesiden/Facebooksiden vår for å sjekke om vi holder åpent.

Ved smitte hos en av våre behandlere, vil vi måtte stenge klinikken umiddelbart. Vi vil i såfall prøve å varsle alle pasienter per SMS/mail, men kan i noen tilfeller være vanskelig å få til på kort varsel. Følg derfor med på våre info- sider!